Menu główne

Wyszukiwarka

Menu dodatkowe (wyrównanie do prawej krawędzi)

Dostawa

Jak realizujemy zamówienia ?


Dostawy płyt meblowych i blatów 

Zamówienia na płyty meblowe i blaty realizuje sieć dystrybucji Kronospan - punkty Strefa Płyt.
Dostawę zamówionego towaru do klienta realizuje punkt Strefa Płyt, w którym zostało złożone zamówienie 

Dostawy paneli podłogowych, dekoracyjnych i akcesoriów 

W jaki sposób są realizowane dostawy ?

Zamówienia dot. paneli podłogowych, dekoracyjnych i akcesoriów wysyłane są bezpośrednio z zakładu Kronospan KO Sp. z o.o. w Strzelcach Opolskich. Dostawy podłogi realizowane są za pośrednictwem kuriera Schenker.

Czy jest możliwość osobistego odbioru zamówienie ?

Odbiór zamówienia zamówienia we własnym zakresie bezpośrednio w zakładzie nie jest możliwy.

Jak sprawdzić koszt dostawy całego zamówienia ?

Koszt dostawy zależy od rozmiarów i wagi zamówienia

Przybliżony koszty dostawy:

Paleta niestandardowa: 130x85x120, maksymalna waga 850 kg               
– opłata  199,88 pln brutto

½ palety niestandardowa: 132x44x100 maksymalna waga 300 kg
–  opłata 131,50 pln brutto

Paczka – 130x30x30, maksymalna waga 30 kg
– opłata 48,56 pln brutto

 Paczka – 262x30x30, maksymalna waga 30 kg
– opłata 60,89 pln brutto

Powyżej 1500 pln brutto - dostawa gratis 

Dokładny koszt dostawy

W celu sprawdzenia dokładnego kosztu dostawy całego zamówienia, należy najpierw wybrać wszystkie produkty do koszyka –  kalkulator obliczy całkowity koszt dostawy, który będzie wynikać z formatów i wagi zamówionych produktów 

Jaki jest koszt dostawy próbek paneli podłogowych ?

od 1- 6 próbek
- opłata -  24,60 pln brutto

od 7 - 12 próbek 
- opłata 49,20 pln brutto

W jakim czasie jest realizowane zamówienie na panele podłogowe ? 

Termin realizacji to 5 dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach w przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w tym terminie, zostanie niezwłocznie przekazana informacja do klienta. Po przekazaniu przesyłki do firmy kurierskiej zostanie wysłana  wiadomość z numerem zamówienia i linkiem do śledzenia oraz SMS od kuriera w dniu dostawy.

Czy kurier wnosi zamówiony towar do domu ?

Dostawa nie obejmuje usługi wniesienia zamówionych produktów do domu klienta 

Czy są realizowane dostawy zamówień za granicę ?

Realizujemy zamówienia tylko na terenie Polski

Jak należy postąpić kiedy opakowanie jest zniszczone  ?

Pamiętaj -  w obecności kuriera należy sprawdzić czy zamówienia nie jest uszkodzone, czy nie ma wyraźnie widocznych uszkodzeń opakowania. Jeśli opakunek jest zniszczony, należy sprawdzić towar oraz sporządzić z kurierem protokół reklamacji dostawy.