Dostawa
Jak realizujemy zamówienia ?
Dostawy płyt meblowych i blatów
Zamówienia na płyty meblowe i blaty realizuje sieć dystrybucji Kronospan - punkty Strefa Płyt.
Jak realizujemy dostawy ?
Wszystkie zamówienia są wysyłane za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej Kronospan - Strefa Płyt w godz 8:00 - 16:00
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie ?
Tak zamówienie można odebrać w wybranym podczas składania zamówienia punkcie Strefa Płyt
Jak sprawdzić ile wyniesie koszt dostawy całego zamówienia ?
Koszt dostawy obliczany jest na podstawie odległości pomiędzy punktem Strefa Płyt a miejscem dostawy. W ostatnim kroku zakupowym po podaniu miejsca dostawy (krok 2 Twoje dane) i wyborze punktu Strefa Płyt realizującego dostawę (krok 4 Potwierdzenie) widoczny jest koszt dostawy
Stawki
do 10 km – 100,00 pln netto
10,01 – 20 km – 150,00 pln netto
20,01 – 30 km – 200,00 pln netto
30,01 – 40 km – 250,00 pln netto
40,01 – 50 km – 300,00 pln netto
pow. 50 km – 300,00 pln netto + 4,00 pln netto/km za każdy kolejny kilometr.
Kiedy otrzymam zamówienie ?
Termin realizacji wynosi 10 dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach w razie braku możliwości realizacji zamówienia w tym terminie, zostaniesz o tym niezwłocznie poinformowany. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia punkt Strefa Płyt skontaktuje się z Tobą celem ustalenia terminu dostarczenia produktów.
Czy jest możliwość wniesienia paczki do domu ?
Dostawa nie obejmuje usługi wniesienia zamówienia do domu.
Czy zamówienia są wysyłane za granicę ?
Nie ma możliwości wysyłki za granicę
Jak postąpić kiedy opakowanie jest uszkodzone ?
Pamiętaj - sprawdź w podczas dostawy, czy nie ma widocznych zniszczeń opakowania. Jeśli opakowanie jest uszkodzone, należy sprawdzić towar i spisać z kurierem protokół reklamacji dostawy.
Dostawy paneli podłogowych, dekoracyjnych i akcesoriów
Zamówienia dot. paneli podłogowych, dekoracyjnych i akcesoriów wysyłane są bezpośrednio z zakładu Kronospan KO Sp. z o.o. w Strzelcach Opolskich. Dostawy podłogi realizowane są za pośrednictwem kuriera Schenker.
Czy jest możliwość osobistego odbioru zamówienie ?
Odbiór zamówienia zamówienia we własnym zakresie bezpośrednio w zakładzie nie jest możliwy.
Jak sprawdzić koszt dostawy całego zamówienia ?
Koszt dostawy zależy od rozmiarów i wagi zamówienia
Przybliżony koszty dostawy:
Paleta niestandardowa: 130x85x120, maksymalna waga 850 kg
– opłata 199,88 pln brutto
½ palety niestandardowa: 132x44x100 maksymalna waga 300 kg
– opłata 131,50 pln brutto
Paczka – 130x30x30, maksymalna waga 30 kg
– opłata 48,56 pln brutto
Paczka – 262x30x30, maksymalna waga 30 kg
– opłata 60,89 pln brutto
Powyżej 1500 pln brutto - dostawa gratis
Dokładny koszt dostawy
W celu sprawdzenia dokładnego kosztu dostawy całego zamówienia, należy najpierw wybrać wszystkie produkty do koszyka – kalkulator obliczy całkowity koszt dostawy, który będzie wynikać z formatów i wagi zamówionych produktów
Jaki jest koszt dostawy próbek paneli podłogowych ?
od 1- 6 próbek
- opłata - 24,60 pln brutto
od 7 - 12 próbek
- opłata 49,20 pln brutto
W jakim czasie jest realizowane zamówienie na panele podłogowe ?
Termin realizacji to 5 dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach w przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w tym terminie, zostanie niezwłocznie przekazana informacja do klienta. Po przekazaniu przesyłki do firmy kurierskiej zostanie wysłana wiadomość z numerem zamówienia i linkiem do śledzenia oraz SMS od kuriera w dniu dostawy.
Czy kurier wnosi zamówiony towar do domu ?
Dostawa nie obejmuje usługi wniesienia zamówionych produktów do domu klienta
Czy są realizowane dostawy zamówień za granicę ?
Realizujemy zamówienia tylko na terenie Polski
Jak należy postąpić kiedy opakowanie jest zniszczone ?
Pamiętaj - w obecności kuriera należy sprawdzić czy zamówienia nie jest uszkodzone, czy nie ma wyraźnie widocznych uszkodzeń opakowania. Jeśli opakunek jest zniszczony, należy sprawdzić towar oraz sporządzić z kurierem protokół reklamacji dostawy.